KOL MARKAZ (CALL-CENTER) AUTSORSING XIZMATI TALABLARI “Call center”ga tushayotgan murojaatlar dushanba kunidan shanba kunigacha (shanba kuni ham) (bayram kunlaridan tashqari) soat 09.00 dan 18.00 gacha uzluksiz qabul qilishi lozim. “Call center”ga kelib tushayotgan murojaatlarni o‘z vaqtida qabul qilish, fuqarolarning uzoq navbat kutib qolishini oldini olish maqsadida “Call center”ga kelib tushayotgan bitta chaqiruvning davomiyligi 10 daqiqadan oshmasligi lozim. “Call center”ning asosiy vazifasi aholi bilan to‘g‘ridan-to‘g‘ri muloqotni tashkil etish, ularning huquq va erkinliklari hamda qonuniy manfaatlarini to‘laqonli himoya qilish, murojaatlar bilan ishlashning samarali tizimi faoliyatini taʼminlash, murojaat qilishga oid konstitutsiyaviy huquqni so‘zsiz amalga oshirishi lozim. “Call - Senter” murojaatchining talabiga ko‘ra o‘zbek va rus tillarida xizmat ko‘rsatishi lozim. “Call - Senter” har oyning oxirgi sanasiga qadar murojaatlar yuzasidan batafsil statistik maʼlumotlar taqdim etishi lozim. Statistik maʼlumotlarga murojaatchilar soni, qaysi masalalar yuzasidan murojaatlar ko‘proq bo‘layotgani va boshqa masalalar bo‘lishi kerak. “Call-Center”ning faoliyati davomida mijozni haddan tashqari uzoq vaqt kutish rejimida ushlab turish, ish jarayonidagi uzilishlar va sifatsiz xizmat ko‘rsatish bo‘lmasligi lozim. “Call-Center”da IVR xizmati kiritilgan bo‘lishi lozim. “Call-Center” xizmatlarini kuzatib borish va monitoring qilish maqsadida Davlat test markazi masʼul xodimi uchun alohida shaxsiy kabinet ochilishi lozim. “Call-Center” da virtual kotiba xizmati mavjud bo‘lishi lozim. “Call-Center” xizmatlari har bir qo‘ng‘iroq (zvonochniy) tarifida hisoblanishi lozim.
Rekvizitlar:
Vazirlar Mahkamasi huzuridagi Davlat test markazi
Toshkent sh., Bog‘ishamol ko‘chasi 12-uy
h/r 400110860262667950100045001
STIR 200626780
Moliya vazirligi G‘aznachiligi
h/r 23402000300100001010
XKKM Markaziy bank bosh boshqarmasi
MFO 00014
STIR G‘azna:201122919